Obserwatorzy

środa, 18 marca 2015

Makijaż dzienny w trzech wersjach:)





Witajcie Kochani:)
Wiosna zbliża się do nas dużymi krokami,a co za tym idzie...?Dłuższe dni,słońce będzie coraz częściej wychodzić zza chmur i przyroda zacznie kiełkować:)Uwielbia wiosnę, a Wy?
Ale przejdźmy do tego co chcę Wam dziś pokazać. Mianowicie przez ostatnie dni nosiłam różnego typu makijaże,od delikatnych po wieczorowe. Chciałabym abyście napisały w komentarzach ,która propozycja najbardziej przypadła Wam do gustu.
Zapraszam do oglądania:)

Jako pierwszy będzie makijaż z kreską:)Na twarz nałożyłam podkład Revlon, puder z Essence,pod oczy korektor z Rimmel,a twarz wykonturowałam matowym bronzerem z MUR.Jako różu użyłam ten z The Balm(Cabana Boy). Całą górną powiekę zmatowiłam cielistym cieniem ,następnie żelowym eyelinerem namalowałam grubszą kreskę ,którą później pokryłam brązowym cieniem z Essence.Na całą powiekę nałożyłam perłowy jasny cień z MUR,(Flawless).Kolejny krok to wytuszowanie rzęs.Brwi podkreśliłam tylko żelem z Catrice,a na usta nałożyłam bezbarwną pomadkę:) 





Ten makijaż jest najmocniejszą wersją dzienną. Takie propozycję zazwyczaj noszę na jakieś okazje.  Twarz wykonturowana jak w poprzedniej wersji.Do pomalowania oczu użyłam tylko matowych cieni z MUR (You're Gorgeous).Brwi ,Make up for ever, (AQUA BROW nr.40) Rzęsy pomalowałam tylko maskarą i nie przyklejałam sztucznych. Na ustach mam matową pomadkę z Essence:)  
PS:przepraszam za jakość zdjęcia.

Kolejny makijaż jest bardzo,bardzo naturalny.Na co dzień tylko tak podkreślam swoją urodę. Na twarz nałożyłam to samo co w poprzednich makijażach.Brwi zostały podkreślone jedynie żelem do brwi z Catrice. Powieki zmatowiłam beżowym cieniem z Makeup Revolution i wytuszowałam rzęsy. Na usta nałożyłam tylko ochronną pomadkę z Blistex.:)Oto efekt jaki otrzymałam.



 .....aaaaa tu moja córeczka Gabrysia ,która też chciała pozować:)

Dziękuję za poświęcenie uwagi na ten post. Mam nadzieję,że podobało się Wam ?



10 komentarzy:

  1. Który makijaż podoba się Wam najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się oba makijaże. A najbardziej zachwyciłam się Twoimi rzęsami. Są przepiękne!
    Córeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie rzęsy! <3 boskie ! a makijaże są świetne - bardzo dobre na dzień, sama często właśnie takie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczną córeczkę :))
    Fajny makijaż , delikatny ale podkreślający Twoje piękno :)
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż nr 1 jest super, bardzo lubię takie podkreślone oko☺

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie masz śliczne rzęsy!! zazdro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)Z natury mam długie,ale po odżywce BODETKO LASH wyglądają jak sztuczne:)

      Usuń
  7. Też chcę takie rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń